AH start proef ‘Drogist op afstand’
8 september 2016
door Anne-Marie Huikeshoven
Albert Heijn doet in 3 winkels een proef met verkoop van zelfzorggeneesmiddelen waarbij de drogist niet lijfelijk aanwezig is, maar via een tablet of telefoon kan worden geraadpleegd. Klanten die voor het schap staan met zelfzorgmedicijnen kunnen via een chat- of videoverbinding vragen stellen aan een AH-drogist.
Deze drogist zit fysiek in het customer contact center op het hoofdkantoor en beantwoordt de binnenkomende vragen. Zowel de chat- als de videoverbinding komen tot stand via een tablet bij het geneesmiddelenschap. Bij de videoverbinding komt de drogist daadwerkelijk in beeld op het scherm. De telefoon is er om de klant zijn vraag te laten stellen zonder dat het antwoord via de speakers van de tablet klinkt.
(bron: Shoppermarketingupdate).
18-11-2024
Onderzoek benadrukt de cruciale rol van receptvrije antivirale en[...]
06-11-2024
Er is momenteel veel te doen over misleidende claims. Met name bij[...]
09-09-2024
Het consumentenprogramma Radar publiceert artikel over prijsverschillen[...]