AH start proef ‘Drogist op afstand’
8 september 2016
door Anne-Marie Huikeshoven
Albert Heijn doet in 3 winkels een proef met verkoop van zelfzorggeneesmiddelen waarbij de drogist niet lijfelijk aanwezig is, maar via een tablet of telefoon kan worden geraadpleegd. Klanten die voor het schap staan met zelfzorgmedicijnen kunnen via een chat- of videoverbinding vragen stellen aan een AH-drogist.
Deze drogist zit fysiek in het customer contact center op het hoofdkantoor en beantwoordt de binnenkomende vragen. Zowel de chat- als de videoverbinding komen tot stand via een tablet bij het geneesmiddelenschap. Bij de videoverbinding komt de drogist daadwerkelijk in beeld op het scherm. De telefoon is er om de klant zijn vraag te laten stellen zonder dat het antwoord via de speakers van de tablet klinkt.
(bron: Shoppermarketingupdate).
09-09-2024
Het consumentenprogramma Radar publiceert artikel over prijsverschillen[...]
22-07-2024
Nieuw onderzoek toont aan dat neussprays een waardevolle rol kunnen spelen[...]